Europris

Europris - Innholdsproduksjon

We Made har siden starten i 2018 vært med å produsere innhold til alle Europris sine flater. Dette er innhold som har fått enorm eksponering.

Europris - Innholdsproduksjon

Innholdsproduksjon for Europris

Europris er en av Norges største retailere med mer enn 270 butikker og 3000 ansatte over hele Norge. Med så mange utsalgssteder og et enormt sortiment på mer enn 70000 produkter har de stort behov for film, foto og innhold til markedsføringen av disse, gjennom DM i postkasse, TV og ikke minst i digitale medier. 

Stort behov

De digitale flatene krever også et enormt påfyll av innhold og med over 220000 følgere på Facebook når de daglig ut til flere gjennom egne kanaler enn det de store norske mediehusene klarer på egenhånd. Hoveddelen av produksjonen av film og foto hos Europris foregår internt med et stort designteam og fotografer, men med så stort trykk er det behov for bistand utenfra.

Produktfoto av vase i miljø.

En rask digital reise

Med et stort publikum følger også stort behov for produksjon av innhold. Da vi startet samarbeidet med Europris våren 2018 hadde Instagramkanalen deres kun et par tusen følgere. Nesten alle bildene var på den tiden beregnet til DM eller katalog, så man hadde kun et begrenset antall varianter av hvert produkt. Det var her vi kom inn og fikk bistå med å levere bilder og film til kampanjer i alt fra print til sosiale medier, men også til full produksjon av TV-reklame og artikler til nettsiden som har som formål å rangere i søk. I dag har Europris mer enn 113000 følgere med over 2000 innlegg på Instagram. 

Haugevis av eksponeringer

Det er alltid like gøy å se våre bilder og filmer dukke opp på Facebook eller instagram, man får også litt hakeslepp når man ser effekten av hva gode bilder og tekst kan gjøre. Den aller første posten vi fotografere og skrev teksten til ga ikke mindre enn 7000 kommentarer uten at bildet ble annonsert, noe som var bildet som hadde rangert best dagene etter det ble postet. Man blir også overrasket at en video av trampoline kan høste mer enn 60000 likes på et par dager er også helt utrolig. Det er kanskje et tegn på at man har gjort noe riktig.

Innholdsproduksjon for Europris

Europris er en av Norges største retailere med mer enn 270 butikker og 3000 ansatte over hele Norge. Med så mange utsalgssteder og et enormt sortiment på mer enn 70000 produkter har de stort behov for film, foto og innhold til markedsføringen av disse, gjennom DM i postkasse, TV og ikke minst i digitale medier. 

Stort behov

De digitale flatene krever også et enormt påfyll av innhold og med over 220000 følgere på Facebook når de daglig ut til flere gjennom egne kanaler enn det de store norske mediehusene klarer på egenhånd. Hoveddelen av produksjonen av film og foto hos Europris foregår internt med et stort designteam og fotografer, men med så stort trykk er det behov for bistand utenfra.

Produktfoto av vase i miljø.

En rask digital reise

Med et stort publikum følger også stort behov for produksjon av innhold. Da vi startet samarbeidet med Europris våren 2018 hadde Instagramkanalen deres kun et par tusen følgere. Nesten alle bildene var på den tiden beregnet til DM eller katalog, så man hadde kun et begrenset antall varianter av hvert produkt. Det var her vi kom inn og fikk bistå med å levere bilder og film til kampanjer i alt fra print til sosiale medier, men også til full produksjon av TV-reklame og artikler til nettsiden som har som formål å rangere i søk. I dag har Europris mer enn 113000 følgere med over 2000 innlegg på Instagram. 

Haugevis av eksponeringer

Det er alltid like gøy å se våre bilder og filmer dukke opp på Facebook eller instagram, man får også litt hakeslepp når man ser effekten av hva gode bilder og tekst kan gjøre. Den aller første posten vi fotografere og skrev teksten til ga ikke mindre enn 7000 kommentarer uten at bildet ble annonsert, noe som var bildet som hadde rangert best dagene etter det ble postet. Man blir også overrasket at en video av trampoline kan høste mer enn 60000 likes på et par dager er også helt utrolig. Det er kanskje et tegn på at man har gjort noe riktig.

Innholdsproduksjon for Europris

Europris er en av Norges største retailere med mer enn 270 butikker og 3000 ansatte over hele Norge. Med så mange utsalgssteder og et enormt sortiment på mer enn 70000 produkter har de stort behov for film, foto og innhold til markedsføringen av disse, gjennom DM i postkasse, TV og ikke minst i digitale medier. 

Stort behov

De digitale flatene krever også et enormt påfyll av innhold og med over 220000 følgere på Facebook når de daglig ut til flere gjennom egne kanaler enn det de store norske mediehusene klarer på egenhånd. Hoveddelen av produksjonen av film og foto hos Europris foregår internt med et stort designteam og fotografer, men med så stort trykk er det behov for bistand utenfra.

Produktfoto av vase i miljø.

En rask digital reise

Med et stort publikum følger også stort behov for produksjon av innhold. Da vi startet samarbeidet med Europris våren 2018 hadde Instagramkanalen deres kun et par tusen følgere. Nesten alle bildene var på den tiden beregnet til DM eller katalog, så man hadde kun et begrenset antall varianter av hvert produkt. Det var her vi kom inn og fikk bistå med å levere bilder og film til kampanjer i alt fra print til sosiale medier, men også til full produksjon av TV-reklame og artikler til nettsiden som har som formål å rangere i søk. I dag har Europris mer enn 113000 følgere med over 2000 innlegg på Instagram. 

Haugevis av eksponeringer

Det er alltid like gøy å se våre bilder og filmer dukke opp på Facebook eller instagram, man får også litt hakeslepp når man ser effekten av hva gode bilder og tekst kan gjøre. Den aller første posten vi fotografere og skrev teksten til ga ikke mindre enn 7000 kommentarer uten at bildet ble annonsert, noe som var bildet som hadde rangert best dagene etter det ble postet. Man blir også overrasket at en video av trampoline kan høste mer enn 60000 likes på et par dager er også helt utrolig. Det er kanskje et tegn på at man har gjort noe riktig.

Trygve Sørli

Trenger du film, foto eller tekst til nettsider eller sosiale medier? Da hjelper Trygve deg gjerne!

Trygve Sørli

Kreativ Leder / Partner