Chat with us, powered by LiveChat

Support

Support er en viktig tjeneste vi tilbyr alle våre kunder. Har du behov for hjelp? Trykk på knappen nedenfor for å skrive support-melding direkte til oss.

Om We Made

Hvilke retningslinjer gjelder for We Made Support? 

Support er en viktig tjeneste som er tilgjengelig for deg som kunde for å hjelpe deg med å løse problemer eller svare på spørsmål du måtte ha om produktene eller tjenestene du bruker. Hvis du noen gang støter på et problem eller trenger hjelp med å sette opp eller bruke en tjeneste, kan du kontakte vår supportavdeling via e-post eller support portalen.

Våre supportteam består av kvalifiserte og opplærte representanter som vil hjelpe deg med å løse problemet så raskt og effektivt som mulig. De vil også gi deg veiledning og hjelp til å bruke produktene eller tjenestene på en riktig måte, slik at du kan få mest mulig ut av dem.

Vi forstår at god support er viktig for deg som kunde, og vi streber etter å gi deg den beste kundeservicen vi kan. Vi er dedikert til å løse eventuelle problemer eller spørsmål du måtte ha, og vi vil alltid prøve å finne en løsning som fungerer best for deg.

Hvordan melde inn en support sak?

Du kan melde inn en support sak ved å kontakte vår supportavdeling via, e-post support@wemade.no eller melde inn saken vi vår portal her.

Når du kontakter supportavdelingen vår er det viktig at du gir en beskrivelse av problemet eller spørsmålet du har. Det er viktig å gi så mye informasjon som mulig, inkludert eventuelle feilmeldinger eller symptomer du har opplevd, samt hva du har gjort for å forsøke å løse problemet selv. Dette vil hjelpe supportteamet vårt å forstå problemet bedre og gi deg en raskere og mer nøyaktig løsning.

Supportteamet vil så arbeide for å finne en løsning på problemet eller svare på spørsmålet ditt så raskt som mulig. I noen tilfeller kan de be om ytterligere informasjon eller om at du utfører noen trinn for å hjelpe dem med å diagnostisere og løse problemet. Når løsningen er funnet, vil supportteamet sørge for å gi deg instruksjoner om hva du skal gjøre for å løse problemet eller besvare spørsmålet ditt

Hvem kan melde inn en support sak?

Support er forbeholdt våre kunder. Hvis du ikke er kunde av We Made, men likevel trenger bistand innenfor en av tjenestene vi tilbyr så kan du ta kontakt med oss vi kontaktskjema under, livechat eller ringe oss på 400 13 559

Hva koster support? 

Prisen for support er regulert i avtalen du har med oss. Den kan variere basert på type tjeneste, størrelse på avtalen og type supportavtale. Support vil bli fakturert pr påbegynte 30 min.