Caser
Tjenester
Aktuelt
Om oss
Kontakt
Ledig stilling
Personvern
Her finner du våre artikler og nyheter. Noe du ønsker at vi skal skrive om? Ta kontakt med oss!
Rask og kundevennlig nettbutikk?
Netthandel kan være seigt, treigt og lite kundevennlig. Ja, faktisk, selv i 2022 er det flere som sliter med treige nettbutikkløsninger. MEN! Det trenger ikke å være sånn.
Som et godt bilde ville sagt det: "Stopp!"
Det er en jungel der ute. På internett altså. Alle konkurrerer om oppmerksomheten, mange roper høyt og ofte. Men hvordan kan du skille deg ut og få stoppeffekten du trenger for at noen legger merke til akkurat deg og din bedrift?
Rekruttering av ansatte i egne kanaler
Hvor attraktiv fremstår du når jobbsøkeren besøker nettsiden din, og sosiale medier?
We Made utvikler bookingløsning for Meet Ullevaal
Effektivisering av arbeidsflyten for de ansatte på Meet Ullevaal - Norges største konferansesenter
Hvordan komme i gang med video – og få den ut på internett og i sosiale medier?
Video er noe vi definitivt kommer til å se mer av på alle digitale flater i mange år fremover. Vi hjelper deg med filmproduksjon!
Jan-Petter, 0x24 år og Senior utvikler hos We Made
Hvordan er en typisk arbeidshverdag for en utvikler hos We Made? Hva slags kode skriver vi, hvilke prosjekter jobber vi med, hva er vanskeligst å jobbe med og hva er det beste med å være utvikler hos oss?
We Made utvikler strategisk viktig programvare for Nasjonalmuseets daglige drift
En effektiv hverdag for Nasjonalmuseet med bedre oversikt og kontroll på hva som skjer på museet til enhver tid.
Fjellpulken krysser nytt markedsterreng med We Made
Omsetningen i nettbutikken har økt med nesten 140% - Fjellpulken tar steget opp og ut i flere markeder.
Vi er professional Webflow partner!
Vi er stolt av å endelig kunne kalle oss offisielle Webflow eksperter!
Går du med en liten tanke om nye nettsider – og skulle det helst skjedd i går?
Nye nettsider i en fei, er ikke det beste utgangspunktet – men noen ganger er det bare helt nødvendig.
Har du Tripletex? - Les dette!!
We Made AS er en integrasjonspartner til Tripletex og gjennom dette samarbeidet så har vi utviklet 3 integrasjoner som jeg mener er viktig for deg som bruker Tripletex.
Oppgradere til Magento 2?
Vurderer dere å oppgradere til Magento 2? Kanskje du bare tenkte at det lett kunne vente, eller kanskje du ikke hadde tid til å se på en oppdatering ennå? Vi er spesialister på oppdatering til Magento 2, og kan hjelpe deg!!
Hva er GDPR?
Hva er GDPR og hvordan kan du sikre at virksomheten din er i samsvar?
Fire gode grunner til hvorfor du MÅ investere i en kundeportal
En kundeportal er en digital plattform designet for å gi eksisterende kunder tilgang til tjenester og informasjon de trenger. Kundeportal er en av de digitale produktene det er størst etterspørsel etter i markedet i dag. Hvis du ikke har dette på plass i dag så henger du etter!
Vinneren av nettside-konkurransen er kåret!
Vi er overveldet over responsen på konkurransen vår, hvor premien var en nettside til verdi 100.000,-. Nå er vinneren trukket!
Hvorfor velge Magento 2 til din nettbutikk?
Magento 2 er den etterlengtede etterfølgeren til Magento 1: Et av verdens ledende nettbutikksystemer.
Smarte integrasjoner, avgjørende for fremtiden!
Har du kontroll på antall systemer og dataflyt i din bedrift?
Vårt samarbeid med Columbi
Det ligger i We Made sin kultur å ha et tett samarbeid med selskaper som kan gi oss og våre kunder en fordel. Columbi Micro AS er en av de største og beste partnerne til Visma Norge og leverer hele produktporteføljen deres. Vi har sammen opparbeidet oss et tett og fruktbart samarbeid som våre kunder nyter godt av.
Derfor bør vi bygge nettsiden din.
Har du planer om ny nettside eller nettbutikk i nærmeste fremtid? Da bør du lese videre. We Made bygger nettsider med stort engasjement og vi liker ikke å overlate noe til tilfeldighetene. For å sikre en god leveranse og fornøyde kunder, følger vi en velprøvd modell som vi bruker når vi lager deres nye nettside.
Kundeundersøkelser er vårt grunnlag for kontinuerlig forbedring!
We Made er svært opptatt av å gjennomføre kundeundersøkelser. Vi mener at dette er et av våre viktigste verktøy for å få gode tilbakemeldinger fra våre kunder slik at vi har mulighet til å hele tiden forbedre oss. Kontinuerlig forbedring er noe som står sterkt i vår kultur, og for å etterleve dette så er tilbakemelding fra våre kunder helt avgjørende.